T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AFYONKARAHİSAR / ŞUHUT - Şuhut Halk Eğitimi Merkezi

USTA ÖĞRETİCİ İLANI (GÜNCELLEME)

2023-2024 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ İLANI

 

2023 / 2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİNDE GÖREV ALMAK İSTEYEN KADROLU (MEB ÖRGÜN EĞİTİM-KURUM DIŞI) /KADROSUZ / ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU İLANIDIR.

11 Nisan 2018 tarihli Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği doğrultusunda kurumumuza 2023/2024 Eğitim Öğretim Yılı'nda açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere EK-2 ücretli usta öğretici başvuru değerlendirme formuna esas belgeler ile kadrosuz  ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır.

Başvuru işlemleri aşağıda belirtilen başvuru takvimi doğrultusunda ve aşağıda belirtilen başvuru belgeleri ile açıklamalar doğrultusunda e-yaygın  ( https://e-yaygin.meb.gov.tr ) sistemi üzerinden E-DEVLET şifresi ile bizzat yapılacaktır. İlanen duyurulur.

  

BAŞVURU TAKVİMİ

 

DUYURU

10 TEMMUZ  2023 – 31  TEMMUZ 2023

ONLİNE E-DEVLET ÜZERİNDEN BAŞVURULARIN ALINMASI

1 AĞUSTOS 2023 – 31 AĞUSTOS 2023 SAAT 17.00 'YE KADAR

BAŞVURULARIN KURUMUMUZCA ONAYLANMASI

5 AĞUSTOS 2023 – 31 AĞUSTOS 2023

KOMİSYON ONAYI VERİLMESİ

1 EYLÜL 2023

TASLAK SIRALAMANIN YAYINLANMASI

4 EYLÜL 2023

İTİRAZLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

4-9 EYLÜL 2023

SIRALAMANIN İLANI

11 EYLÜL 2023

KURSLAR İÇİN İLANA ÇIKILMASI

12 EYLÜL 2023

 

 

 NOT : Kurumumuz kadrolu öğretmenler haricinde ,Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlardaki kamu görevlileri, emekli olanların başvuruları Milli Eğitim Bakanlığı  Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü E-YAYGIN ( https://e-yaygin.meb.gov.tr) sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılması gerekmektedir. Sisteme yüklenen evrakların asılları ve istenen diğer belgeler 1-10 Eylül tarihleri arasında kuruma şahsen teslim edilecektir.

 

 

 

Ö N E M L İ DUYURULAR 

1-Başvurular " e YAYGIN Sistemi/Başvurular ve Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden yapılacaktır.

2-Başvuruların "ONAY İŞLEMİ" ise kurumun yetkilileri tarafından; Başvurular/Usta Öğretici Başvuru Onay modülü üzerinden yapılacaktır.

3-Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e YAYGIN" sistemine yüklenilmesi gerekmektedir.

4-Eğitmenler, "e YAYGIN" sistemine T.C. kimlik numaraları ve -e DEVLET şifreleri ile giriş yapabileceklerdir.

5-E- YAYGIN sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, belgelerin fotoğrafını çekip yükleyenlerin, eksik veya hatalı yükleyen eğitmenlerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir

6-Kurumumuza Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan eğitmenlerin; başvuru durumlarını (ONAYLANDI/REDDEDİLDİ) "E YAYGIN" sistemi üzerinden kontrol etmeleri gerekmektedir.

7- Halk Eğitimi Merkezlerinde çalışılan süreler hizmet döküm çizelgesinde yer alan bilgilere göre "İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne  Yıl Yıl olacak şekilde işlenmelidir.

8-Başvuru yapılan alanda açılabilecek kursla ilgili Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğümüzün WEB Sitesinden  indirilecek kurs modül programı (özellikle programın "Eğitimciler" ile ilgili bölüm) incelendikten sonra usta öğretici başvurusu yapılacaktır. Kurs verebileceğinizi belirttiğiniz alan ile ilgili bir okuldan mezun değilseniz mutlaka ustalık / yeterlik belgesi istenmektedir.

9-MEB Personeli, Usta Öğretici, Kamu Personeli ve Emekli olan başvuru sahipleri bu işlemleri yapacaklardır.

10- Kurumumuzca E-YAYGIN üzerinden planlanan kurslarda eğiticilerin eklenmesi bu sistem üzerinden yapılacağından, e-yaygın sistemini kullanmak mecburidir.

11-E-Yaygın sisteminden yapılan başvurularda son tarih 31 Ağustos Pazartesi saat:17.00 ye kadardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular veya yanlış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

12-E-yaygın üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. 1-10 Eylül tarihlerinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi olması halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.

13-Usta öğretici görevlendirmeleri ile ilgili, usta öğretici değerlendirme formu  "Ek-2"  de oluşan puanlara göre İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre yapılacaktır. Onaylananların taslak sıra listesi en geç 8 Eylül 2023 günü  https://suhuthem.meb.k12.tr  internet adresi üzerinden yayınlanacaktır.

14-Başvurular; Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün ilgili yönerge ve genelgeleri doğrultusunda değerlendirilerek, sıralama yapılacaktır. Bu sıralama dikkate alınarak kurslarımızın duyuruları 02 Ekim 2023 tarihinden itibaren başlayacaktır.

15- Sistem daha önce görev yapmış olanların eğiticiliğini iptal ettiği için; Daha önce görev yapmış olan öğretmen, kamu görevlisi ve usta öğreticilerimizde başvurularını yenilemeleri gerekmektedir.

16- Oryantasyon eğitimi belgesi olmayanlar başvuru esnasında belirtmeleri gerekmektedir. (Oryantasyon eğitimi olmayanlara yönelik açılacak oryantasyon eğitimine kayıtları yapılacaktır.)

17- Evrak yüklemelerde tarayıcılar ile PDF dosyası yapılması tavsiye olunur.

18- Başvurularda hizmet yılı olarak-SGK  da geçen gün hesabında MEB'de ve Özel Rehabilitasyonlarda geçen süre ( 360 gün 1 puan ) hesaba katılacaktır.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

(1-10 Eylül tarihleri arasında bizzat kuruma teslim edilecektir.)

1-Başvuru Formu ( Kurumumuzdan alınacaktır)

2-Kimlik Fotokopisi

3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En  Son Mezun Olunan Okulun diploma fotokopisi ve Aslı)

4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)

5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi ( Belgeniz yok ise Halk Eğitim e başvuru yapınız.)-( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)

6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU-İşyeri dökümlü  / E-Devlet'ten Alınabiliyor)

7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge

8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli- E-Devlet'ten Alınabiliyor)

9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)

10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)

11- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )

12 Hijyen Eğitimi (Güzellik ve sac bakımı, aşçılık alanında başvuruda bulunanlar tarafından verilecektir.)

13- Meb-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:

  1.    a) Başvuru Formu( Kurumumuzdan )

  2.    b) Görev Yeri Belgesi

  3.    c) Diploma

  4.    d) Var ise  ( Antrenörlük, Sertifika...gibi )

NOT : Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek ve aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

16-07-2023

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 10.07.2023 - Güncelleme: 09.09.2023 00:32 - Görüntülenme: 563
  Beğen | 9  kişi beğendi